
SimplySign – mobilny kwalifikowany podpis elektroniczny





Opis
SimplySign zmieni Twojego smartfona w nowoczesne narzędzie pracy, dzięki któremu szybko i wygodnie podpiszesz wszelkie e-dokumenty jakbyś podpisywał je własnoręcznie.
Podpis elektroniczny w aplikacji SimplySign to:
- Podpisywanie umów bez limitu wartości umowy
- Możliwość podpisywania plików w dowolnym formacie
- Tylko jedna aplikacja, żeby podpisywać dokumenty certyfikatem kwalifikowanym na smartfonie
- Rozwiązanie wspierane we wszystkich kluczowych usługach administracji publiczne
- Doskonałe narzędzie do zastosowań biznesowych.
SimplySign – mobilny kwalifikowany podpis elektroniczny zawiera:
- certyfikat kwalifikowany ważny: 1, 2 lub 3 lata
- wsparcie dla:
- urządzeń mobilnych z: Androidem lub iOS
- komputerów klasy: PC oraz Mac OS X
- darmowe oprogramowanie do podpisywania i weryfikacji e-dokumentów/plików
- gwarancja producenta:
- dla certyfikatu ważnego 1 rok: wsparcie 12 miesięcy
- dla certyfikatu ważnego 2 lata: wsparcie 24 miesiące
- dla certyfikatu ważnego 3 lata: wsparcie 36 miesięcy
Czego potrzebujesz by skorzystać z SimplySign?
Wykorzystanie SimplySign tylko na urządzeniach mobilnych:
SimplySign - to aplikacja mobilna dzięki której podpiszesz wszelkie dokumenty funkcjonujące w wersji elektronicznej. W ramach tej aplikacji funkcjonuje również generator kodów OTP, który jest potrzebny do uwierzytelnienia użytkownika do usługi zdalnego podpisu usługi (może go zainstalować również na innym urządzeniu mobilnym).
Podstawowe wymagania:
- Dostęp do Internetu
- Smartphone lub tablet z systemem operacyjnym:
- Android - od v6.0 i wyżej
- iOS v11.0 i wyżej (SimplySign w wersji 4.0)
Wykorzystanie SimplySign na urządzeniach mobilnych oraz na komputerach tradycyjnym klasy PC/Laptop:
SimplySign - pobierz tą aplikację na swoje urządzenie mobilne, aby korzystać z generatora kodów OTP, który identyfikuje użytkownika w procesie składania podpisu na komputerze tradycyjnym: PC / Mac OS. W ramach tej aplikacji funkcjonuje również moduł umożliwiający podpisywanie dokumentów na urządzeniu mobilnym.
Podstawowe wymagania:
- Dostęp do Internetu
- Smartphone lub tablet z systemem operacyjnym:
- Android - od v6.0 i wyżej
- iOS v11.0 i wyżej (SimplySign w wersji 4.0)
SimplySign Desktop - pobierz tą aplikację, abyś mógł korzystać z kluczowych usług dostępnych na rynku takich jak.: Płatnik, eDeklaracjie, ePUE, itp. Aplikacja SimplySign Desktop emuluje podłączenie do Twojego komputera fizycznej karty kryptograficznej i czytnika kart. Dzięki temu rozwiązaniu będziesz mógł skorzystać z SimplySign w aplikacjach wymagających skorzystania z fizycznej karty. W ramach tej aplikacji funkcjonuje również moduł proCertum SmartSign umożliwiający podpisywanie dokumentów na komputerze tradycyjnym: PC / Mac OS.
Podstawowe wymagania:
- Dostęp do Internetu
- Microsoft .NET Framework 4
- Oprogramowanie Oracle Java
- Komputer klasy PC/laptop:
- system operacyjny:
- Windows - 7,8,10 - OS X - Mountain Lion, Mavericks, Yosemite, El Capitan
- system operacyjny:
- procesor: Pentium 1 GHz (lub zgodny)
- pamięć RAM: min. 4 GB
- minimum 200 MB wolnej przestrzeni dyskowej przed instalacją aplikacji
- rozdzielczość ekranu: 1024x768 lub większa
- iOS v11.0 i wyżej (SimplySign w wersji 4.0)
Certyfikat kwalifikowany SimlySign (ważny: 1, 2 lub 3 lata) działa w zgodzie ze wszystkimi kluczowymi usługami na rynku:
- Rejestr CRBR - składanie wniosków do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych
- Program Płatnik (podpisywanie deklaracji ZUS);
- e-Deklaracje (wtyczka w Adobe);
- ZUS PUE (Platforma Usług Elektronicznych);
- JPK (Jednolity Plik Kontrolny);
- GIIF (Główny Inspektor Informacji Finansowych);
- e-KRS (S24 oraz RDF);
- OSK (Ośrodki Szkoleń Kierowców);
- e-zdrowie (dokumentacja medyczna w formie elektronicznej);
- e-zwolnienia (zwolnienia w formie elektronicznej);
- PSE (Polskie Sieci Energetyczne);
- ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej; Logowanie i rejestracji);
- JEDZ (Platforma e-zamówień; e-Podpis na ofertach realizowany w aplikacji proCertum SmartSign);
- Emp@tia (Portal informacyjno-usługowy);
- e-KRK (Krajowy Rejestr Karny);
- ePEFRON2 (Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych);
- UDO (platforma Urzędu Dozoru Technicznego);
- Wsparcie dla aplikacji proCertum SmartSign (Oprogramowanie do składania i weryfikacji e-podpisu):
- przy zdalnym zawieraniu umów cywilno-prawnych,
- do podpisywania faktur elektronicznych.
- Wsparcie dla aplikacji opartych o: PKCS#11, CSP/CMG;
- Wsparcie dla platformy Adobe Acrobat DC oraz AdobeSign.
Dowiedz się więcej o usłudze na stronie - https://penta.com.pl/outsorcing-it/podpis-elektroniczny/