
Symfonia Handel Ekonomiczny BR
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Symfonia Handel w pakiecie Ekonomicznym dla Biur Rachunkowych, to kompleksowe rozwiązanie dla jednooddziałowej firmy handlowej lub usługowej z kartoteką do 1000 towarów oraz prostymi/standardowymi procesami biznesowymi. Kluczowym elementem oferowanego narzędzia, jest możliwość prowadzenia dowolnej ilości firm na jednej licencji programu. Program ponadto umożliwia zautomatyzowanie procesu sprzedaży i zakupu oraz elastyczną gospodarkę magazynową. Aby w jeszcze większym stopniu usprawnić procesy w Twojej firmie program wyposażony jest w rozbudowane mechanizmy rozliczeń z kontrahentami, a także wspiera zaawansowaną kontrolę bezpieczeństwa podatkowego. Dodatkowo, Symfonia Handel umożliwia pełną integrację z urządzeniami fiskalnymi.
Funkcjonalności:
Sprawdź, jakie funkcjonalności mieszczą się w rozwiązaniu Symfonia Handel w pakiecie Ekonomicznym dla Biur Rachunkowych i poznaj możliwości oprogramowania.
Zautomatyzowany proces sprzedaży i zakupu
- Prowadzenie sprzedaży usług, towarów, kompletów oraz zestawów (zbudowanych z towarów) w złotówkach i walucie.
- Szybkie wystawianie dokumentów bez konieczności otwierania dodatkowych okien np. przy wyborze towaru, łatwe wyszukanie towaru po nazwie/kodzie/EAN, również praca bez użycia myszki.
- Elastyczne mechanizmy cennikowe uwzględniające rabaty stałe, ilościowe czy cenniki indywidualne.
- Rejestracja zamówień od klientów w systemie oraz automatyczne wystawianie dokumentów powiązanych z zamówieniami (dokumenty wydań/przyjęć, faktury).
- Elastyczna realizacja sprzedaży (np. kilka WZ do faktury, połączenie kilku WZ jedną fakturą, realizacja zamówienia kilkoma dokumentami sprzedaży).
- Raportowanie sprzedaży w podziale na towary, klientów i ich grupy z eksportem do Excela.
- Możliwość oznakowania własnym logo faktur sprzedaży.
- Tworzenie deklaracji Intrastat
Elastyczna gospodarka magazynowa
- Wystawianie różnorodnych dokumentów magazynowych zewnętrznych (PZ, WZ) i wewnętrznych (PW, RW).
- Precyzyjne zarządzanie stanem magazynowym, dzięki identyfikacji dostaw/partii towarowych, rozliczenie FIFO, LIFO lub wskazanie ręczne partii.
- Raportowanie stanów magazynowych w podziale na towary i ich grupy, rotacja towarów, śledzenie towarów zalegających, możliwość eksportu danych do Excela
Rozbudowane mechanizmy rozliczeń z kontrahentami
- Elastyczne formy płatności. Przyjmowanie płatności z uwzględnieniem korekt i kompensat, w tym rozliczenia częściowe.
- Obsługa mechanizmu podzielonej płatności.
- Możliwość ustalenia salda rozliczeń (w terminie, przeterminowane, niedopłata, nadpłata).
- Automatyczne generowanie poleceń przelewu w formie elektronicznej oraz wczytywanie elektronicznych wyciągów bankowych.
Zaawansowana kontrola bezpieczeństwa (podatkowego)
- Automatyczna kontrola ilościowo-wartościowa powiązań wystawionych dokumentów – śledzenie poprawności od zamówienia poprzez realizację sprzedaży do jej rozliczenia.
- Możliwość zapisania dokumentów w buforze i edycji dokumentów przed ich ostatecznym zaksięgowaniem.
- Sprawdzanie kontrahentów w wykazie białej listy podatników bez limitów z rejestracją czynności sprawdzenia.
- Obsługa oznaczeń pod deklarację JPK_V7 (grupy towarowe, atrybuty transakcji) z wsparciem automatyzacji tego procesu.
- Generowanie plików JPK_FA i wysyłanie ich na bramkę Ministerstwa Finansów.
- Wystawianie i wysyłanie elektronicznych faktur do klientów mailem lub za pośrednictwem platformy wymiany dokumentów Serwis Między Firmami https://www.miedzyfirmami.pl/ z opcją śledzenia statusu dokumentu.
Pełna integracja z urządzaniami fiskalnymi
- Współpraca z większością drukarek i kas fiskalnych, czytnikami kodów kreskowych, możliwość dodatkowego połączenia z terminalami płatniczymi, kolektorami danych oraz drukarkami etykiet.
Obsługa wielu firm
- Możliwość prowadzenia dowolnej ilości firm na jednej licencji programu.
Roczny dostęp do platformy szkoleń - Akademia Symfonii
- Roczny dostęp do platformy wiedzy z zakresu Handlu on-line dla 1 użytkownika 24h/7 dni w tygodniu.
Gwarancja
- Gwarancja Podstawowa - Zapewnia dostęp do bazy wiedzy Działu Wsparcia Technicznego Produktu Symfonia (Centrum Wiedzy), instrukcji do produktów Symfonia zgromadzonych z Pomocy Online oraz aktualizacji produktu.
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat Symfonia Handel w pakiecie Ekonomicznym dla Biur Rachunkowych? Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, a następnie wdrożymy system w Twojej firmie i przeprowadzimy odpowiednie szkolenia dla Twojego zespołu, abyś mógł wykorzystać maksymalny potencjał programu w swojej organizacji. Skontaktuj się z naszymi specjalistami.
*zamówienie realizowane jest po potwierdzeniu warunków zamieszczonych w formularzu zamówienia oprogramowania Symfonia. Formularz zostanie wygenerowany i przesłany do Państwa drogą elektroniczną w ciągu max. 24h od złożenia zamówienia w sklepie kosztorys.pl. Następnie należy potwierdzić dokument klikając link, a zamówienie zostanie przekazane do realizacji u producenta. Po zrealizowaniu zamówienia zostanie przesłana do Państwa wiadomość powitalna z Symfonii, która zawiera instlator programu oraz indywidualny numer seryjny"