Podpis elektroniczny w zestawie z kartą i czytnikiem Certum Mini + Potwierdzenie tożsamości
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Zestaw Certum MINI, to nowoczesne urządzenie do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego. Niewielkie rozmiary zestawu sprawiają, że rozwiązanie jest bardzo wygodne w użyciu i stanowi idealną alternatywę dla klientów poszukujących rozwiązań mobilnych.
Dostępne warianty:
- z czytnikiem (ważny 1, 2 lub 3 lata),
- bez czytnika (ważny 1, 2 lub 3 lata) - dedykowany dla osób posiadających własny czytnik kart kryptograficznych,
Zawarty w zestawie certyfikat kwalifikowany możesz wykorzystać podczas zdalnego zawierania umów cywilno-prawnych, a także do podpisywania faktur elektronicznych. Co więcej, posiadany certyfikat jest niebywale przydatny w kwestiach urzędowych, gdzie może znaleźć zastosowanie przez płatników składek ZUS do podpisywania deklaracji, do wysyłki e-Deklaracji lub JPK przekazywanych do US, a ponadto do składanie wniosków do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych.
Zastosowanie
Zestaw Certum MINI, to wiele zastosowań. Poznaj kluczowe:
- składanie wniosków do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych
- składanie formularzy do KIO (Krajowej Izby Odwoławczej)
- kontakty drogą elektroniczną z ZUSem (w programie Płatnik)
- składanie pism procesowych w sądowym postępowaniu upominawczym
- składanie wniosków i pozyskiwanie wypisów do KRSu
- korespondencja z GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych)
- składanie e-deklaracji podatkowych
- podpisywanie faktur elektronicznych
- składanie e-deklaracji do UFG (Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny)
- korespondencja z urzędami administracji publicznej
- zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej
- udział w aukcjach i przetargach elektronicznych
- komunikacja w obrębie platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej)
Skład zestawu
Sprawdź, co otrzymujesz przy zakupie zestawu do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego Certum MINI:
- Karta kryptograficzna mini w kolorze zielonym (wielkość karty SIM jak do telefonu komórkowego - StarCos® 3.5)
- Czytnik kart ACS ACR39T - A1 (dostępny tylko w zestawach z czytnikiem) - Czytnik dostępny z i bez logo Certum (wysyłany losowo)
- Certyfikat kwalifikowany CERTUM - jedyny w Polsce automatycznie rozpoznawany jako zaufany w programach ADOBE
- Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk/miesiąc)
Przy zakupie czytnika kart kryptograficznych w wersji mini, masz możliwość dopełnienia zestawu poprzez wybór Etui CERTUM. Aby zapewnić ochronę zakupionego urządzenia, wybierz wytrzymałe i jednocześnie eleganckie etui wykonane z najwyższej jakości ekoskóry.
- Wymiary etui: 7,5 x 4,3 cm (przy zamkniętej klapce)
- Znakowanie: logo wytłoczone na tylnej ściance etui
- Dostępne kolory: bordowy, brązowy, czarny
Wymagania techniczne
- Dostęp do Internetu
- Przeglądarka np. Google Chrome
- Microsoft .NET Framework 4
- Oprogramowanie Oracle Java
- Komputer klasy PC/laptop:
- system operacyjny:
- Microsoft Windows: 7, 8, 8.1, 10
- Mac OS X: Mountain Lion, Mavericks, Yosemite, El Capitan
- Linux
- procesor: Pentium 1 GHz (lub zgodny),
- pamięć RAM: min. 4 GB,
- minimum 200 MB wolnej przestrzeni dyskowej przed instalacją aplikacji,
- rozdzielczość ekranu: 1024x768 lub większa.
-
Aby założyć podpis, konieczne jest posiadanie ważnego dokumentu tożsamości. W przypadku, gdy chcemy uzyskać podpis kwalifikowany, najczęściej wymagane są:
- Dokument tożsamości - Może to być dowód osobisty, paszport lub inny uznawany dokument, który potwierdza naszą tożsamość. Ważność dokumentu musi być dłuższa niż samego podpisu.
Potrzebujesz więcej informacji na temat zestawu Certum MINI? Skontaktuj się z naszymi specjalistami.
Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, a następnie pomożemy Ci rozpocząć pracę z wykorzystaniem zakupionego zestawu. Przeprowadzimy odpowiednie szkolenia dla Ciebie lub Twojego zespołu, abyś mógł wykorzystać maksymalny potencjał wybranego produktu w swojej organizacji.
Potrzebujesz więcej informacji ? Skontaktuj się z naszymi specjalistami dzwoniąc pod numer 800 109 509 lub pisząc na adres: komako@komako.pl
Usługa potwierdzenia tożsamości jest realizowana w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8-16