Zarejestruj się i otrzymaj rabat!

Kup w przeciągu

14

[29.05,31.12,01.01]

a zamówienie wyślemy jeszcze dzisiaj

Dzisiaj nie wysyłamy.

Dzisiaj już nie wysyłamy. Paczka zostanie wysłana jutro.

Usługi

Potwierdzenie tożsamości Potwierdzenie tożsamości
Producent: KOMAKO
Cena:

356,70 zł

zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 290,00 zł

szt.
zobacz więcej
Potwierdzenie tożsamości + pomoc w instalacji Potwierdzenie tożsamości + pomoc w instalacji
Producent: KOMAKO
Cena:

535,05 zł

zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 435,00 zł

szt.
zobacz więcej
  • nowość

Autoryzowany Partner Certum

Elektroniczny podpis od Certum - usługi dostępne w ramach podpisu elektronicznego  

Podpis elektroniczny coraz częściej stanowi nie tylko dodatkowe udogodnienie wspierające codzienne obowiązki, ale w wielu przypadkach jest również koniecznością. Cyfrowe podpisywanie dokumentów stwarza liczne możliwości, a także bez względu na czas, czy miejsce usprawnia i przyspiesza podejmowanie działania. W zależności od swoich potrzeb możesz skorzystać z dedykowanej aplikacji na swoim smartfonie lub komputerze. 

Po wyborze produktu i dokonaniu zakupu, możesz liczyć na wsparcie konsultantów Penta. W rezultacie, bez konieczności wizyty w placówce, możesz potwierdzić swoją tożsamość, aby w jednej chwili dopiąć formalności. Co więcej nasz specjalista zdalnie dokona instalacji dedykowanego oprogramowania na Twoim urządzeniu, abyś natychmiast mógł rozpocząć pracę w wybranym narzędziem. 

 

Wybierz rozwiązanie skrojone do Twoich potrzeb 

Sprawdź aktualną ofertę i poznaj dostępne usługi, które usprawnią proces uzyskania podpisu elektronicznego. 

 

  • Zdalne potwierdzenie tożsamości 

Weryfikacja tożsamości jest niezbędna przed wydaniem kwalifikowanego certyfikatu. Po dostarczeniu odpowiednich dokumentów, możesz potwierdzić swoją tożsamość zdalnie z konsultantem firmy Penta. Wszelkie formalności dopełnisz niezależnie od czasu i miejsca z wykorzystaniem swojego urządzenia wyposażonego w kamerę i mikrofon. 

 

  • Zdalna pomoc w instalacji 

Skorzystaj, jeżeli wybrałeś produkt spełniający Twoje kryteria, dokonałeś zakupu i chcesz rozpocząć podpisywać dokumenty elektronicznie. Wybierz zdalną pomoc, aby zainstalować wymagane oprogramowanie przy wsparciu konsultanta firmy Penta. Korzystając z oferowanej usługi nie musisz nawet wychodzić z domu, czy przekazywać urządzenia firmie informatycznej - w rezultacie natychmiast po dokonaniu zakupu rozpoczniesz pracę z podpisem elektronicznym. 

 

Wymagania techniczne 

Aby rozpocząć korzystania z certyfikatu kwalifikowanego wymagane jest potwierdzenie tożsamości oraz zainstalowanie odpowiedniego oprogramowania. W tym celu potrzebujesz jedynie dostępu do Internetu oraz w zależności od wybranej usługi, urządzenia wyposażonego w mikrofon, ewentualnie kamerę. 

Potrzebujesz więcej informacji na temat oferowanych metod? Przejdź bezpośrednio do proponowanych rozwiązań lub skontaktuj się z naszym doradcą. Pomożemy Ci zdecydować, która usługa stanowi najlepsze wsparcie dla Ciebie lub Twojej organizacji. 

 

Poznaj kluczowe korzyści 

Usługi dostępne w ramach podpisu elektronicznego, to liczne korzyści – poznaj kluczowe:  

 

  • bezpieczeństwo 

Przy wsparciu doświadczonego zespołu uzyskasz rozwiązanie najlepsze dla siebie lub swojej organizacji. W naszej ofercie znajdziesz wyłącznie narzędzia audytowane przez NCCERT oraz poświadczone licznymi certyfikatami. Wybierz sprawdzonego dostawcę podpisu elektronicznego i zyskaj gwarancję odpowiednich zabezpieczeń, nie tylko podczas korzystania z narzędzia, ale także w trakcie procesu uzyskiwania certyfikatu. 

 

  • oszczędność 

Wybierając podpis elektroniczny redukujesz wydatki w swojej firmie i usprawniasz obieg dokumentów. Jeżeli chcesz natychmiast zwiększyć efektywność swoich działań, sprawdź oferowane usługi. Przy wsparciu specjalistów dopniesz wszelkie formalności znacznie szybciej niż samodzielnie, a w rezultacie w jednej chwili rozpoczniesz podpisywanie dokumentów cyfrowo. 

 

  • komfort i wygoda 

Samo wykorzystywanie podpisu elektronicznego, podczas wykonywania obowiązków wiąże się z podwyższonym komfortem i wygodą użytkowania. Skorzystaj ze wsparcia profesjonalistów wybierając dostępne usługi, aby usprawnić proces wdrożenia narzędzia do swoich codziennych działań i jak najszybciej rozpocząć pracę z wybranym oprogramowaniem. Zapomnij o konieczności o ręcznym podpisywaniu dokumentów i wprowadź swoja organizację na kolejny etap cyfryzacji. 

 

  • profesjonalna obsługa 

Dokonując zakupu podpisu elektronicznego poprzez sprawdzoną firmę informatyczną, poza odpowiednio dobranym produktem otrzymujesz również wsparcie doświadczonego zespołu. W rezultacie cały proces wdrożenia narzędzia w Twojej firmie lub do użytku prywatnego przebiega zdecydowanie szybciej i bezpieczniej niż podczas samodzielnych działań. 

  

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl