Zarejestruj się i otrzymaj dodatkowo 1% rabatu!

Kup w przeciągu

14

[29.05,30.05]

a zamówienie wyślemy jeszcze dzisiaj

Dzisiaj nie wysyłamy.

Dzisiaj już nie wysyłamy. Paczka zostanie wysłana jutro.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ!

SimplySign by Asseco

Autoryzowany Partner Certum

Elektroniczny podpis - pierwszy zakup 

Zacznij podpisywać dokumenty cyfrowo, niezależnie od miejsca i czasu. Podpis elektroniczny, to liczne możliwości. 

Popularność podpisu elektronicznego wzrasta, a możliwości jego zastosowania stale się poszerzają obejmując kolejne obszary. Rozwiązanie stanowiące do niedawna usprawnienie technologiczne, obecnie coraz częściej staje się niezbędnym wymogiem. Zaloguj się do systemu przy pomocy komputera lub skorzystaj z mobilnej wersji platformy poprzez dedykowaną aplikację dostępną na Twoim smartfonie, aby podnieść efektywność swoich działań i błyskawicznie dopiąć wszelkie formalności. 

 

Wybierz rozwiązanie skrojone do Twoich potrzeb 

Zapoznaj się z ofertą i wybierz technologię dopasowaną do potrzeb Twoich i Twojej firmy. 

 

  • SimplySign - mobilny kwalifikowany podpis elektroniczny 

Wybierz aplikację mobilną SimplySign, jeżeli cenisz mobilność i potrzebujesz rozwiązania nie wymagającego użycia fizycznego czytnika ani karty z certyfikatem. Podpisuj e-dokumenty z wykorzystaniem urządzenie mobilnego, takiego jak smartfon czy tablet lub klasycznie przy użycia komputera. 

 

  • Certum Standard - zestaw do składania podpisu elektronicznego 

Wybierz zestaw Certum Standard, jeżeli poszukujesz nowoczesnego urządzenia umożliwiającego cyfrowe podpisywanie dokumentów. Produkt zawiera kompletny zestaw do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego, który zawiera m.in. certyfikat kwalifikowany, kartę kryptograficzną oraz czytnik kart kryptograficznych. 

 

  • Certum Mini - zestaw do składania podpisu elektronicznego 

Wybierz zestaw Certum Mini, jeżeli chcesz podpisywać dokumenty biznesowe, administracyjne i prywatne w dowolnym czasie i miejscu. Czytnik kart kryptograficznych w oferowanym zestawie wyróżniają niewielkie rozmiary, co stanowi idealną alternatywę dla klientów poszukujących rozwiązań mobilnych. 

Potrzebujesz więcej informacji na temat poszczególnych rozwiązań? Przejdź bezpośrednio do oferowanych produktów lub skontaktuj się z naszym doradcą. Pomożemy Ci wybrać rozwiązanie najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb lub potrzeb Twojej organizacji. 

 

Poznaj kluczowe korzyści 

Elektroniczny podpis, to liczne korzyści – poznaj kluczowe: 

 

  • gwarancja bezpieczeństwa 

W obecnym czasie, gdy powszechność ataków cybernetycznych stale wzrasta, odpowiednie zabezpieczenia oraz wykorzystywanie sprawdzonych rozwiązań stanowią element konieczny. Wszelkie dokumenty opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym posiadają taką samą moc prawną, jak podpis własnoręcznie złożony na dokumencie. Rozporządzenie eIDAS zapewnia jednakowe ramy prawne na rynku europejskim, a także reguluje kwestie związane z m.in. identyfikacją elektroniczną, w rezultacie zwiększając zaufanie do obrotu elektronicznego pomiędzy kontrahentami i współpracy z podmiotami administracji publicznej. Ponadto, oferowane przez nas usługi Certum, są audytowane przez NCCERT (Narodowe Centrum Certyfikacji) i poświadczone licznymi certyfikatami. W rezultacie podpis elektroniczny jest niemożliwy do podrobienia, zapewnia pełną integralności danych oraz autentyczność akceptowanego dokumentu. 

 

  • oszczędność 

Niewątpliwą korzyścią podpisu elektronicznego jest możliwość jego zdalnego złożenia, co znacznie usprawnia proces obiegu dokumentów w organizacji. Wykorzystując oferowane rozwiązanie, możesz nie tylko znacznie zwiększyć efektywność swoich działań, ale przede wszystkim realnie zredukować wydatki w swojej firmie. Ograniczasz czas przeznaczany na drukowanie dokumentów, ich kompletowanie oraz wysyłkę, a jednocześnie redukujesz koszty druku i materiałów biurowych. W rezultacie możesz zwiększyć budżet na rozwój swojej firmy. Co więcej, podpisywanie dokumentów cyfrowo, zmniejsza ryzyko wynikające z ewentualnych opóźnień narażających biznes na straty. Wszelkie faktury, umowy, deklaracje, czy wnioski podpisujesz błyskawicznie, a następnie przesyłasz dokumenty bez obawy o terminy realizacji zlecenia, jak w przypadku tradycyjnej dystrybucji korespondencji. 

 

  • wygoda 

Podpis elektroniczny usprawni nie tylko Twoje codzienne działania wewnątrz firmy, ale również ułatwi współpracę z kontrahentami. Możesz zastąpić podpis własnoręczny podpisem elektronicznym w kontaktach z urzędami administracji publicznej – m.in.  ePUAP, e-Deklaracje, ZUS PUE i wiele innych. Rozwiązanie umożliwia podpisywanie różnego typu dokumenty dotyczących zarówno kwestii biznesowych, jak i osobistych. W przypadku zawierania umów, gdzie konieczne jest podjęcie czynności dwustronnych, dodatkowo rozwiążesz problemy organizacyjne wynikające z konieczności własnoręcznego podpisania kontraktu, nierzadko przez wiele osób. Z podpisem elektronicznym dopełnisz wszelkie formalności z dowolnego urządzenia, niezależnie od miejsca i czasu. 

 

  • wsparcie 

Wybierasz podpis elektroniczny przy współpracy z Penta, a w rezultacie zyskujesz wsparcie doświadczonego zespołu. Nasi specjaliści pomogą dobrać Ci produkt najlepiej dopasowany do Twoich potrzeb oraz wymagań Twojej organizacji, a także pełne wsparcie w trakcie wdrożenia systemu oraz instalacji oprogramowania. W rezultacie otrzymujesz nie tylko kompleksowe rozwiązanie usprawniające działania dotyczące zarówno kwestii osobistych, jak i biznesowych, ale również kompletne wsparcie na każdym etapie. 

 

Chcesz być na bieżąco z rozwiązaniami polecanymi przez naszych specjalistów? Śledź nasz blog dostępny na oficjalnej stronie firmy Penta. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl