370,23 zł
301,00 zł
61,50 zł
50,00 zł
99,00 zł
91,67 zł
156,45 zł
149,00 zł
95,00 zł
87,96 zł
367,77 zł
Cena netto: 299,00 zł
367,77 zł
Cena netto: 299,00 zł
183,27 zł
Cena netto: 149,00 zł
293,97 zł
Cena netto: 239,00 zł
183,27 zł
Cena netto: 149,00 zł
293,97 zł
Cena netto: 239,00 zł
356,70 zł
Cena netto: 290,00 zł
535,05 zł
Cena netto: 435,00 zł
244,77 zł
Cena netto: 199,00 zł
Podpis elektroniczny - cyfrowe podpisywanie dokumentów
Podpis elektroniczny to innowacyjne rozwiązanie zarówno dla osób prywatnych, jak i przedsiębiorców wykorzystywane w celu cyfrowego podpisywania dokumentów oraz umożliwiające identyfikację tożsamości. Rozwiązanie stanowi w pełni bezpieczną alternatywę w stosunku do tradycyjnego podpisu. W rezultacie, nawet w przypadku urzędów skarbowych, czy ZUS podatnicy mogą przesyłać formularze, czy wnioski opatrzone takim właśnie podpisem. Podpis elektroniczny znajduje zastosowanie wszędzie tam, gdzie dotychczas konieczne było odręczne uwierzytelnianie ważnych dokumentów.
Wybierz rozwiązanie skrojone do Twoich potrzeb
Posiadamy rozwiązania skierowane zarówno do stałych, jak i nowych użytkowników podpisu elektronicznego. Niezależnie od tego, czy planujesz rozpocząć podpisywać dokumenty cyfrowo, potrzebujesz odnowić posiadany już certyfikat, czy oczekujesz wsparcia względem wybranego rozwiązania.
-
Pierwszy zakup
Podpis elektroniczny, to produkt zbliżony do dobrze znanego profilu zaufanego, ale posiadający znacznie szersze zastosowanie. E-podpis nie ogranicza się jedynie do komunikacji z administracją państwową, ale służy również m.in. do cyfrowego podpisywania dokumentów, faktur, czy umów. W zgodzie z preferowanym systemem pracy, możesz zatwierdzać dokumenty poprzez urządzenie mobilne lub z wykorzystaniem kwalifikowanego certyfikatu i czytnika dostępnego w dwóch wersjach. Sprawdź oferowane rozwiązania i wybierz produkt, który w największym stopniu usprawni Twoje codzienne działania.
-
Odnowienie podpisu elektronicznego
Skorzystaj z proponowanych przez nas rozwiązań, jeżeli potrzebujesz odnowić posiadany podpis elektroniczny, certyfikat kwalifikowany lub jesteś zdecydowany, aby przenieść certyfikat kwalifikowany z karty kryptograficznej na SimplySign. Zakupu możesz dokonać poprzez nasz sklep Internetowy - sprawdź ofertę, aby poznać korzyści. Skorzystaj ze wsparcia naszych doradców, aby wybrać narzędzie w największym stopniu odpowiadające Twoim wymaganiom. Poznaj oferowane rozwiązania, aby zachować ciągłość działania lub zwiększyć efektywność i komfort podejmowanych działań.
-
Usługi dostępne w ramach zakupu podpisu elektronicznego
Jeżeli rozpoczynasz pracę z podpisem elektronicznym lub potrzebujesz odnowić posiadany certyfikat, zawsze możesz skorzystać ze wsparcia specjalistów. Możesz zdalnie potwierdzić swoją tożsamości lub zainstalować wymagane oprogramowanie z pomocą naszych konsultantów, aby natychmiast rozpocząć korzystanie z zakupionej usługi. Skorzystaj z usług oferowanych przez firmę KOMAKO, dostępnych w ramach zakupu podpisu elektronicznego. W rezultacie przyspieszysz cały proces i w jednej chwili przystąpisz do cyfrowego podpisywania dokumentów.
Potrzebujesz więcej informacji na temat poszczególnych rozwiązań? Przejdź bezpośrednio do oferowanych produktów lub skontaktuj się z naszym doradcą. Pomożemy Ci wybrać rozwiązanie najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb lub potrzeb Twojej organizacji. Zadzwoń do nas 800 109 509