Przeniesienie certyfikatu kwalifikowanego z karty kryptograficznej na SimplySign + zdalna pomoc w instalacji
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
SZCZEGÓŁY
Jest to kwalifikowany podpis elektroniczny w aplikacji mobilnej. Dzięki niej możesz podpisywać e-dokumenty w dowolnym czasie i miejscu – podpis zatwierdzasz kodem na swoim telefonie, tablecie lub komputerze. Masz przy sobie rozwiązanie, dzięki któremu w mgnieniu oka załatwisz niezbędne formalności wszędzie tam gdzie jesteś. Zapomnij o karcie i czytniku.
Dlaczego warto przenieść podpis elektroniczny z karty fizycznej na chmurę?
- Całkowicie rezygnujesz z fizycznej karty i czytnika do kart. Jeśli chcesz użyć podpisu na komputerze PC wystarczy, że pobierzesz aplikację SimplySign Desktop i zalogujesz się do usługi bez podłączania dodatkowych komponentów.
- Dowolnie wybierasz okres ważności nowego certyfikatu (1 rok, 2 lub 3 lata).
- Całą procedurę przeniesienia możesz przejść nie wychodząc z domu, przez internet.
- Nie musisz przechodzić przez proces weryfikacji tożsamości, wystarczy wykorzystać Twój ważny certyfikat kwalifikowany wydany przez Certum.
- Aplikacja działa na smartfonie, tablecie i komputerze - w systemach operacyjnych Windows, macOS, iOS, Android OS.
Przed rozpoczęciem procedury przeniesienia wymagane jest aby Użytkownik:
- Zainstalował na urządzeniu mobilnym aplikację SimplySign;
- Uzyskał kod aktywacyjny na przeniesienie certyfikatu;
Wykorzystanie SimplySign tylko na urządzeniach mobilnych:
Jeśli chcesz korzystać z podpisu na telefonie, pobierz aplikację SimplySign ze sklepu na swoje urządzenie mobilne. Dzięki temu będziesz także korzystać z generatora kodów OTP, który identyfikuje użytkownika w procesie składania podpisu na komputerze tradycyjnym: PC, Mac OS, laptopie, MacBooku.
Podstawowe wymagania:
- Dostęp do Internetu
- Smartphone lub tablet z systemem operacyjnym:
- Android - od v6.0 i wyżej
- iOS - od v11.0 i wyżej (SimplySign wersja 4.0)
Wykorzystanie SimplySign na urządzeniach mobilnych oraz na komputerach tradycyjnych klasy PC/Laptop:
Jeśli chcesz korzystać z e-podpisu kwalifikowanego na swoim PC lub laptopie pobierz SimplySign Desktop. Dzięki temu będziesz mógł używać podpisu w ramach usług dostępnych na rynku takich jak: Płatnik, eDeklaracjie, ePUE, itp. Przez SimplySign Desktop skorzystasz z podpisu mobilnego także w aplikacjach wymagających użycia fizycznej karty
Podstawowe wymagania:
-
Podstawowe wymagania:
- Dostęp do Internetu
- Microsoft .NET Framework 4
- Komputer klasy PC/laptop:
- system operacyjny:
- Windows - 8,10,11
- OS X - od Catalina, Big Sur, Monterey, Ventura
- procesor: Pentium 1 GHz (lub zgodny)
- pamięć RAM: min. 4 GB
- minimum 200 MB wolnej przestrzeni dyskowej przed instalacją aplikacji
- rozdzielczość ekranu: 1024x768 lub większa
Prosty i intuicyjny proces aktywacyjny:
Cały proces to tylko kilka kroków, które wykonasz 100% on-line w jednym miejscu.
1. Na sklepie Certum kup usługę przeniesienia wybierając odpowiedni dla Ciebie wariant e-podpisu SimplySign – ważność na 1 rok, 2 lata lub 3 lata.
2. Następnie przejdź do strony z formularzem online:
Zanim rozpoczniesz proces przeniesienia certyfikatu kwalifikowanego:
- Wypełnij formularz
- Pobierz oświadczenie i podpisz je swoim obecnym e-podpisem
- Wyślij podpisane oświadczenie - Certum wyda Twój certyfikat w ciągu 7 dni roboczych - otrzymasz potwierdzenie wydania na podany w formularzu adres email.
- Pobierz aplikację SimplySign i zainstaluj certyfikat
Nasi specjaliści pomagają przejść przez cały proces instalacji.
Aby skorzystać z usługi musisz posiadać ważny certyfikat kwalifikowany wydany przez polskiego dostawcę usług zaufania zawierający numer polskiego dowodu osobistego i/lub PESEL